Gentsche Gruute Kuis

Want iedereen leeft graag in een schone buurt

Zoals elk jaar was het dit weekend nog eens tijd voor de Gentsche Gruute Kuis!
Ook in mijn buurt (Sint-Michiels) was er een initiatief. Aangezien ik op scoutsweekend was ben ik pas in de late namiddag kunnen invallen, maar ook dit jaar werd het een toffe en gezellige opzet :) Alle materiaal werd voorzien door Ivago (handschoenen, veegborstels, zakken,...) en op het einde konden we nog een hapje en drankje krijgen op het Sint-Michielsplein.
Meer info over de initiatieven van de Gruute Kuis kan je vinden op de website van Ivago.
Heb je het gemist? Geen probleem, volgend jaar is er nog één! En voor de echte onder ons, kan je in je buurt ook altijd zelf een kuisdag organiseren. Kijk maar eens op de site van stad Gent.
Ik ben momenteel de leden van mijn scouts aan het mobiliseren om ook eens een kuisdag te houden. Binnen een maandje (als het wat warmer is) zal je ons waarschijnlijk wel zien lopen in centrum Gent. We gaan ervoor! :)

Via Gent.be